• Розклад занять
    Розклад занять у ліцеї
    Розклад консультацій

    Розклад факультативних занять у ліцеї

    Розклад індивідуально-групових занять у ліцеї
    Розклад дзвінків у ліцеї

    1-й урок 08.30 – 09.15
    2-й урок 09.25 – 10.10
    3-й урок 10.30 – 11.15
    4-й урок 11.35 – 12.20
    5-й урок 12.40 – 13.25
    6-й урок 13.35 – 14.20
    7-й урок 14.30 – 15.15
    8-й урок 15.25 – 16.10

    МЕРЕЖА ЛІЦЕЮ

    Міжнародні проекти

    Літопис ліцею

    Блоги вчителів
    Фон под ссылками

    Блог Олега Приходька


    Блог Світлани Тарабрової


    Блог Людмили Бондаренко


    Блог Наталії Соловйової


    Блог Зінченко Валентини


    Блог Гніденко Олени


    Блог психолога ліцею



    Цивільна оборона

    Насильству - ні!
    Національна дитяча гаряча лінія
    Національна гаряча лінія

    Свята
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Статистика

    Поради батькам

    У стосунках зі своїми дітьми батькам необхідно зменшувати хворобливість їхніх переживань з приводу невдач, допомагати їм емоційно подолати ситуації, пов’язані зі шкільними оцінками. Похвала їм необхідна, але й треба вказувати на помилки, недоліки, неточності. Як ставитися до шкільної оцінки в сім’ї? Як зробити так, щоб ваше ставлення позитивно впливало на дитину, а не ще більше її пригнічувало?

    Правило 1. Заспокойтеся. Сконцентруйте свою увагу на диханні: один, два… десять… Відчуйте спокій, рівновагу. Згадайте про свої колишні «успіхи». «Постійте в черевиках» своєї рідненької дитини. А тепер можна починати розмову, а може… тільки послухати дитину , співчуваючи її бідам, а може… допомогти розібратися у складній теоремі, а може… Пам’ятайте, що спілкуватися в люті, роздратуванні – все одно, що включити в автомобілі «газ» і натиснути на гальма.

    Правило 2. Не поспішайте. Старий, вічний педагогічний гріх. Ми очікуємо від дитини все і зараз. Ми вимагаємо від дитини негайних успіхів, іноді не отримуємо їх, але при цьому не уявляємо, як нашкодили. Нам потрібно, щоб дитина вчилася сьогодні добре, ми примушуємо її вона вчиться, але стає «зубрилкою» й ненавидить навчання, школу, а може й … вас.

    Правило 3. Безумовна любов. Ви любите свою дитину, незважаючи на її успіхи в школі. Вона відчуває вашу любов, й це допомагає їй бути впевненою в собі, подолати невдачі. А як же ставитися до невдач?.. Вони вас засмучують… та й годі.

    Правило 4. Не бийте лежачого. Двійка, трійка, а для когось і оцінка «сім, вісім» – достатнє покарання, тому недоцільно двічі карати за одні й ті самі помилки. Дитина очікує від батьків не докорів, а спокійної допомоги.

    Правило 5. Щоб позбавити дитину недоліків, намагайтеся вибрати один з них – той, якого ви хочете позбавитися найбільше, і говоріть тільки про нього.

    Правило 6. Вибирайте найголовніше. Порадьтеся з дитиною, почніть з ліквідації шкільних труднощів, найголовніших для неї самої.

    Правило 7 (головне). Хваліть – виконавця, критикуйте – виконання. Дитина схильна будь-яку оцінку сприймати глобально, вважати, що оцінюють всю її особистість. Вам під силу допомогти відокремити оцінку її особистості від оцінки її роботи.

    Правило 8 (найважче). Оцінка має порівнювати сьогоднішні її успіхи з учорашніми, а не тільки з державними нормами оцінювання та невдачами сусідського Івана.

    Правило 9. Не скупіться на похвалу. Будуючи стосунки зі своєю дитиною, не орієнтуйтеся тільки на шкільні оцінки. Немає такого «двієчника», якого немає за що похвалити.

    Правило 10. Визначте серед помилок «острівок успіху», на якому зможе триматися, вкорінюватися дитяча віра в себе і в успіх навчальних зусиль. Оцінювати дитячу працю потрібно індивідуально, тактовно. Саме за такої оцінки в дитини нема ні ілюзії повного успіху, ні відчуття повної невдачі.

    Правило 11. Ставте перед дитиною конкретну та реальну мету, й вона спробує її досягти. Не спокушайте дитину метою, яку складно досягти.

    Правило 12. Не рвіть останню нитку. Досить часто дорослі вимагають: щоб зайнятися улюбленою справою, дитина повинна виправити успіхи в навчанні. В багатьох випадках така заборона має стимулюючий характер і справді спонукає дитину до навчання. Так буває тоді, коли справи з навчанням ще не дуже запущені й до нього ще є інтерес. Якщо ж його вже нема, а в дитини є хобі, галузь живого інтересу, то її треба не забороняти, а всіляко підтримувати,бо це та ниточка, за яку можна витягнути дитину до активного життя в навчанні. Щоб усі правила виявились ефективними, необхідно їх об’єднати: дитина має бути не об’єктом, а співучасником своєї оцінки. Вміння себе оцінювати – необхідний компонент уміння вчитися, головного засобу подолання труднощів у навчанні.


    Оголошення
    ЛІЦЕЙ ОГОЛОШУЄ НАБІР НА на 2019/2020 н.р. деталі на сторінці


    Абітурієнтам

    ДПА 2019

    Вакансії
    Психолог - 0,5 ставки
    Педагог-організатор - 0,5 ставки

    Актуально
    НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА


    Навчання
    Моніторинг дослідження рівня навчальних досягнень учнів

    ЗНО
    Пробне ЗНО 2019

    Український центр оцінювання якості освіти
    Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
    Підготовка до ЗНО "Osvita.ua"

    Допомогти ліцею

    Архів новин
    «  Червень 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930

    Форма входу

    Бібліотека ліцею

    Славутич - наш дім

    Славутицька міська громада

    Освітні сайти
    МОНУ

    ІІТЗО

    КОДА

    ДОН

    КВНЗ КОР "АНО"

    Управління освіти

    Славутицький ММЦ

    ПедПРЕСА


     Славутицький ліцей © 2019
    Користувачі на сайті